
Kwaliteit en garantie
Hier vindt u onze methodes om u de beste kwaliteit te garanderen.
1. Kwaliteit en garantie - Kwaliteit van de producten
Het vertrouwen dat u in ons stelt maken wij al geruime tijd waar, we verzorgden zendingen aan duizenden tevreden klanten. Al onze planten en overige producten selecteren wij met grote zorg. U ontvangt de bestelde planten altijd vers, goed verpakt en rechtstreeks van de kwekerij. Ook ondergaan al onze planten voor verzending een uitgebreide keuring. Op die manier kunnen wij u verzekeren dat u elke keer het beste van het beste ontvangt.
2. Kwaliteit en garantie - Klachten
We besteden veel zorg aan de kwaliteit en verzending van onze producten, mocht u toch niet tevreden zijn over uw bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling, u ontvangt binnen twee werkdagen een antwoord. De klantenservice is te bereiken via service@araflora.com
3. Kwaliteit en garantie - Retourneren planten
We leveren onze planten snel en goed verpakt aan. Planten zijn levende producten, we kunnen daarom niet aanbieden ze retour te nemen. Wel garanderen we de kwaliteit, zie hiervoor onze vervangingsgarantie.
4. Kwaliteit en garantie - Overige producten
Voor de overige, niet levende producten geldt dat retourneren mogelijk is mits de producten niet gebruikt en beschadigd zijn. Neem voordat u producten retour zendt altijd contact op met onze klantenservice.
5. Kwaliteit en garantie - Vervangende producten
In een enkel geval kan het voorkomen dat een product onverhoopt niet leverbaar is. Ook dan willen we u zo goed mogelijk van dienst zijn. Via e-mail wijzen we u in dat geval op een aantal alternatieve producten.