Nederlands English Français Deutsch
Winkelwagen
Items: 0
Totaal: € 0,00
Inloggen
E-mailadres:
Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Bent u hier nieuw?

Inloggen
Verzenden en bezorgen

Verzenden en bezorgen

Hier vind u alle informatie over hoe uw verzending wordt behandeld.

1. Verzending en bezorging - Bezorgstatus via uw e-mail
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een bevestiging per email.
Met de daarin vermelde track&trace code kunt u de bezorgstatus van uw bestelling op de voet volgen. Dit doet u door het pakketnummer bij "barcode"in te vullen. Uw postcode vult u in het veld daaronder in. Nadat u op de oranje 'zoek' button aan de rechterkant van de pagina heeft geklikt, kunt u aflezen waar uw pakket op dat moment is en op welke datum het bij u bezorgd wordt.

2. Verzending en bezorging - Indien u niet thuis bent
Wanneer u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling wordt aangeboden, wordt het pakket:

  • Bij uw buren afgeleverd. U vindt dan een afleverbewijs in uw brievenbus.
  • Retour genomen en op een later tijdstip opnieuw aangeboden. Ook in dat geval vindt u een bericht in uw brievenbus.

Als de bezorgservice het pakket na twee afleverpogingen niet bij u heeft kunnen bezorgen, dient u het pakket bij het postkantoor af te halen. U krijgt hierover een bericht in uw brievenbus. Neem dit bericht als afhaalbewijs mee naar het postkantoor.

3. Verzending en bezorging - Levertijden
Uw bestelling wordt verzonden zodra de betaling is ontvangen. Hierbij geldt een voorbehoud: in geval van mogelijke nachtvorst kunnen we de kwaliteit van de planten gedurende verzending niet garanderen. Uw bestelling wordt in dat geval verzonden zodra de temperatuur het toelaat. In de regel versturen wij alle producten uit uw bestelling in 1 pakket.

4. Verzending en bezorging - Porto en verpakkingskosten
We rekenen € 12,50 porto- en verpakkingskosten per bestelling. Dit is een vast bedrag, ongeacht de grootte van uw bestelling. Eventuele extra kosten nemen wij voor onze rekening.

5. Verzending en bezorging - Schade of niet ontvangen
We pakken uw bestelling met zorg in. Wanneer er tijdens het transport toch producten beschadigd zijn, dan vervangen we deze kosteloos. Ook als u de hele bestelling onverhoopt niet bij u aankomt, bieden wij deze kosteloos opnieuw aan. Kortom een duidelijke vervangingsgarantie van Araflora.

6. Verzending en bezorging - Milieuvriendelijk verpakkingen
We zijn een groen postorderbedrijf en willen het milieu zo min mogelijk belasten. We doen dit door:

  • Waar mogelijk met biologisch afbreekbare stoffen te werken;
  • Gebruik te maken van gerecycled karton en papier;
  • Herbruikbare kunststoffen te gebruiken als verpakkingsmateriaal.

7. Verzending en bezorging - Uitpakken
Controleer na ontvangst de verpakking op schade. Indien het pakket ernstig is beschadigd neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Copyright © Araflora.com 2006 - 2017