Nederlands English Français Deutsch
Winkelwagen
Items: 0
Totaal: € 0,00
Inloggen
E-mailadres:
Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
Bent u hier nieuw?

Inloggen
FAQ

FAQ

Veel gestelde vragen aan Araflora (Frequently Asked Questions)
 
1. Waar kan ik mij toe wenden met een vraag over mijn bestelling?
Voor vragen over uw bestelling of uw account kunt u altijd bij onze klantenservice terecht. We antwoorden u zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen twee werkdagen. U kunt ons bereiken via service@araflora.com
Vermeld altijd uw e-mailadres, telefoonnummer en eventuele klantgegevens, zo kunnen wij uw vragen snel en effectief in behandeling nemen.
 
2. Hoe moet ik mijn bestelde product toepassen bij mijn planten?
Op onze website vindt u uitgebreide informatie over de de producten. Helaas kunnen wij geen aanvullende schriftelijke vragen beantwoorden over onze producten. Tijdens beurzen en shows zijn wij graag bereid uw vragen te beantwoorden.
 
3. Hoe krijg ik telefonisch contact met Araflora?
De bedrijfsprocessen van Araflora zijn er op ingericht u op een efficiënte manier unieke en toch betaalbare exotisch flora te kunnen leveren. Daarom zijn wij alleen via e-mail bereikbaar.
 
4. Hoe verzorg ik mijn planten?
Op onze website vindt u bij elke plantsoort uitgebreide informatie over de kweek en verzorging. Helaas kunnen wij geen aanvullende schriftelijke vragen beantwoorden over onze producten en de verzorging ervan. Tijdens beurzen en shows zijn wij graag bereid uw vragen te beantwoorden.
 
5. Hoe kan ik bestellen vanuit een land buiten de EU?
Woont u buiten de Europese Unie? Dan kunt u in sommige gevallen via onze website planten bestellen. De mogelijkheden verschillen per land en soms ook per plantsoort. Omdat elk land eigen regels heeft met betrekking tot de import en export van planten verzoeken wij u vóór u bestelt contact met ons op te nemen. We attenderen u er op dat de fytosanitaire inspectie en het eventueel aanvragen van zogenaamde CITES documenten hoge kosten met zich meebrengen. De minimale kosten hiervan bedragen 300 euro, en dat is nog exclusief de prijs van de planten en verzendkosten. Al deze kosten moeten wij helaas aan u doorberekenen. Voor vragen over export van onze producten kunt u ons bereiken via contact@araflora.com of het contactformulier.
 
6. Hoe kan ik planten en artikelen vinden via de Plantfinder?
 
6.1. Naam zoeken
Typ de populaire of Latijnse naam van de door u gezochte plant, plantensoort, of cultivar. Scroll naar de gewenste plant en druk op de enter knop.
 
6.2 Uitgebreid zoeken
Met deze zoekmethode vindt u snel de plant(en) die aan door u opgestelde criteria voldoet. Klik op een of meerdere velden hieronder en vervolgens op ‘zoeken’ om een overzicht te krijgen van het plantenaanbod binnen uw zoekcriteria.

7.  Hoe werkt de productgalerie?
Hier treft u foto's aan van de planten en producten uit onze webshop. Door op een foto te klikken komt u op de productpagina terecht waar u aanvullende foto's en informatie vindt.
 
8. Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen bij Araflora?
Via onze uitgebreide nieuwsbrief bent u als eerste op de hoogte van de actuele aanbiedingen. De nieuwsbrief bevat informatie en advies om optimaal van uw planten te genieten, zoals:
• handige plant- & groeitips;
• wetenswaardigheden over planten, kweek en historie;
• interessante nieuwe planten en accessoires;
• scherpgeprijsde Araflora aanbiedingen.
 
Abonneren op de nieuwsbrief is eenvoudig en kan hier. Araflora gebruikt de door u verstrekte informatie alleen voor het verzenden van de Araflora nieuwsbrief. Uw gegevens worden niet aan derden vertrekt. U kunt zich op elk gewenst moment afmelden via deze link.
 
9. Ik wil graag een product bestellen, maar deze is Out of Stock
Als je klikt op de Out of Stock button, kan je je aanmelden om op de hoogte gehouden te worden over wanneer dit product weer besteld kan worden. Helaas kunnen wij geen indicatie geven wanneer het product weer op voorraad is, voor welke prijs wij het zullen aanbieden en ook kan Araflora helaas geen vragen hierover beantwoorden.
 
10. Wat zijn de betaalgegevens van Araflora?
Bank rekening: 4731595
IBAN: NL64INGB0004731595
BIC/swift : INGBNL2A
Bedrijfsnaam: Araflora
Naam van de bank: Postbank B.V.
Copyright © Araflora.com 2006 - 2017